sambo78

Alla inlägg under november 2011

Av Annica Bergman - 3 november 2011 10:05

Oj kollade in på min blogg igår å upptäckte att de är ju över 1månad sen man skrev något härinne.

Tänkte kasta in ett liten bloggbit om inte,eftersom att mitt huvud står på sniskan nu för tiden.

Det händer inte så mycket i våra liv,som är något att skriva om egentligen.

Ingen på min fb heller som har frågat efter en blogg heller,så då är de inte många som läser den heller.

Men jag ska försöka göra ett inlägg om inte annat haha..

Nu var ja allt rolig,not.

Nästa fredag ska vi på bröllop,storebror till mig ska gifta sig,dom har rosa tema,ja avskyr rosa,men ja får väl stå ut om inte annat,de är ju bara några timmar så då går de nog bra.

Max har fått en rosa siden fluga som han ska ha på sig,om inte ja hittar nå rosa till sambon,annars så får han ta flugan å max får ha en rosa rutig skjorta,som vi har fått låna av grannen.

Dom vet ja läser min blogg,dom är nog besviken över att ja ej har skrivit här på ett tag,men ja prioriterar inte bloggandet nu för tiden.

Det känns ju som att man precis kommit hem,efter att ha lämnat grabben på dagis så ska man hämta han på en gång.

Idag ska dom vara inne å leka med vatten,hur ska det sluta??max älskar vatten haha,de kommer att se ut som en pool på dagis,när max är klar.

Men roligt för han,att få göra nå roligt,men de gör dom varje dag,där skulle ja oxå vilja jobba,skulle trivas som fisken i havet.

Men sämre för Max,då ska han nog bara ha mamma som sin egen,ingen annat barn får vara hos mamma.

Men han är för söt gopojken våran.

Nu ska ja börja städa,så det är klart innan man ska hämta han,sen så ska han få vara hos Saraoch Olav medans ja är på arbets,ska skrika dom i örat tror ja,så dom fattar något..

Men ha en trevlig Halloween år 2011..

Presentation


Våran underbara son.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna en påskrift..


Ovido - Quiz & Flashcards