sambo78

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Torsdag..

Av Annica Bergman - 28 juli 2011 21:26

Tänka sig att dessa dgr som är kvar i veckan är dom sista i Julimånad.

Snart är de Jul å nyår känns det som,tiden galopperar iväg dagligen.

Denna vecka har vi haft besök av min moder,alltså Max mormor,vi har varit på Expo,dom hade rätt så mycke grejor där.

Sen så var vi in en sväng på Rusta,jysk å skohuset.

Igår var vi på returbutiken å köpte gardinstyg till husvagnen.

Så mamma min har sytt dom åt mig,de tackar ja så vänligt för,fastän maskinen var knäpp hela tiden.

Men de gick till slut å klara blev dom då.

Ska man sy nya överdrag till vagnen,då ska ja ha en nyare maskin,vägrar sy med den där maskinen faktiskt.

Nu ska man göra nå nytta innan man ska lägga sig,max sover sen flera timmar tillbaka.Ha en fortsatt trevlig kväll/natt..Bye..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Bergman - 12 mars 2014 11:48

Oj vad länge sen jag skrev härinne sist. Men man skulle kanske lägga ner sidan. Har som aldrig tid att sitta härinne längre. Men mycket har hänt sen sist kan jag påstå. ...

Av Annica Bergman - 6 januari 2013 13:42

Nu är det nog ett år man skrev här sist mycket har hänt sen dess,det lovar jag. Vi har gått skilda vägar jag å Gustav,pappan till sonen å nu så har man en ny karl. Men det har varit vääldigt mycke bus som singel kvinna innan man skaffade ett nytt...

Av Annica Bergman - 3 november 2011 10:05

Oj kollade in på min blogg igår å upptäckte att de är ju över 1månad sen man skrev något härinne. Tänkte kasta in ett liten bloggbit om inte,eftersom att mitt huvud står på sniskan nu för tiden. Det händer inte så mycket i våra liv,som är något a...

Av Annica Bergman - 19 september 2011 22:30

Oj va ja saknar dig Sherluck,det är rent hemskt. Ska man verkligen sakna en så mycke som ja saknar dig?? Det är ju äckligt. Känns som att det bara blir mer å mer ja saknar dig för varje dag som går. Ja måste sätta mig på hästryggen snart inna...

Av Annica Bergman - 14 september 2011 13:05

Hur ska man förklara detta då? Men det känns som att ja sviker dig min underbara pålle. Min älskade Sherluck. Jag ahr funderat ett tag på att sälja westernsadeln och dressyrsadeln,å nu är det väldigt nära. Men det känns oxå som att ja sviker ...

Presentation


Våran underbara son.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna en påskrift..


Ovido - Quiz & Flashcards