sambo78

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Tiden bara springer.

Av Annica Bergman - 2 september 2011 14:49

Idag så är de den 2:a september.

Kan man tänka sig det,nej det tror ja icke man kan faktiskt,denna sommar har gått sååå fort.

Grabben han växer å växer så det knakar,nu har han vaknat oxå hör jag,men sånt är livet.

Det blir ett kort inlägg idag känner ja,har ju som inget att skriva om förutom att idag så är det 1 år å 7mån sen ja skickade iväg min älskade poahäst Sherluck.

Gud vad ja saknar han från och till,vill ha en ny igen,men då ska man ha råd oxå.

Om det är någon i Umeå som läser min blogg som behöver ha hjälp med sin häst några dgr i veckan skicka gärna en kommentar isåfall.

Va ska man hitta på idag då mån tro,ja har faktiskt ingen aning.

Har som väldigt tråkigt just nu så ja tror ja dör,eller lägger mig en stund men de går som inte det heller suck.

Ingen hälsar på här i Umeå nu för tiden,för någon helg sedan var Karina å Tommy här ett tag,men ingen har varit hit sen dess,va gör dessa människor på helgerna egentligen.

Visst vi är dåliga oxå på att hälsa på folk,men då jobbar Gustav idag så han är ej hemma föränns imorgon.

Sen imorgon ska ja ial på Nolia å barnloppis,få se då om man kan fynda nå saker till Max,men som sagt var,de återstår att se.

Va ska ja skriva om mer då??kom gärna med förslag.

Nu ska ja sluta bye bye..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Bergman - 12 mars 2014 11:48

Oj vad länge sen jag skrev härinne sist. Men man skulle kanske lägga ner sidan. Har som aldrig tid att sitta härinne längre. Men mycket har hänt sen sist kan jag påstå. ...

Av Annica Bergman - 6 januari 2013 13:42

Nu är det nog ett år man skrev här sist mycket har hänt sen dess,det lovar jag. Vi har gått skilda vägar jag å Gustav,pappan till sonen å nu så har man en ny karl. Men det har varit vääldigt mycke bus som singel kvinna innan man skaffade ett nytt...

Av Annica Bergman - 3 november 2011 10:05

Oj kollade in på min blogg igår å upptäckte att de är ju över 1månad sen man skrev något härinne. Tänkte kasta in ett liten bloggbit om inte,eftersom att mitt huvud står på sniskan nu för tiden. Det händer inte så mycket i våra liv,som är något a...

Av Annica Bergman - 19 september 2011 22:30

Oj va ja saknar dig Sherluck,det är rent hemskt. Ska man verkligen sakna en så mycke som ja saknar dig?? Det är ju äckligt. Känns som att det bara blir mer å mer ja saknar dig för varje dag som går. Ja måste sätta mig på hästryggen snart inna...

Av Annica Bergman - 14 september 2011 13:05

Hur ska man förklara detta då? Men det känns som att ja sviker dig min underbara pålle. Min älskade Sherluck. Jag ahr funderat ett tag på att sälja westernsadeln och dressyrsadeln,å nu är det väldigt nära. Men det känns oxå som att ja sviker ...

Presentation


Våran underbara son.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna en påskrift..


Ovido - Quiz & Flashcards