sambo78

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Sommarlov.

Av Annica Bergman - 5 juli 2011 23:29

Nu har Max gubben 4:a veckors sommarlov från dagis,hur ska detta sluta?.

Men det är som vanligt skrik å vrål dagarna i ända,tills man inte orkar längre.

Inte alla dgr,men dom förekommer dom oxå.

Vi har inte gjort så mycket denna vecka som har varit,vi var ner på 4h å kollade på några djurslag iallafall,men där låg sommarjobbarna å latade sig i solen.

Det var knappt att man sj hade tid med det när ja jobbade i skeå på 4h där.

Men så hårt kan en del få jobba,dom kanske sliter häcken av sig,vem vet..

Nu ska ja berätta en till sak,,datorn som vi blev avlurade pengarna på,som vi skickade på lagning å fick veta att det var moderkortet som hade gått sönder.

Det visade sig till slut att den funkar utan problem.

Men vilka klantar som inte visste hur man skulle få igång den ens,men den är hos en dataexpert som har jobbat med datorer ett antal x år,så han hade bara slagit nå siffror å bokstäver å sen så funkade den.

Men wow säger man då,nu har vi 2 bärbara datorer,så nu kanske man slipper denna gammhärk,som gör som den tycker å tänker sj hela tiden.

Men det blir väl som vanligt,att den dator som funkar nu helt plötsligt den ska säljas,men icke sa nicke,den stannar kvar.

Annars så kan gustav ta den stationära ner till Uppsala istället,eller hur???.

Gud va ja hoppar mellan raderna märker man,men det får man väl göra.

Helt plötsligt så skriver man om en sak,sen den andra sekunden skriver man om en annan.

Men vem orkar skriva om samma sak om å om igen?,inte ja ial.

Nästa helg kanske ev det blir att åka en sväng till Lycksele djurpark med min mor å Dan.

Träffa Lisa å hennes familj en dag på parken,de kommer nog att bli hur roligt som helst tror ja.

Måånga år sedan man var på djurparken sist,då var ja nog 12 eller nånting ditåt.

Men det kommer att bli oftare nu när man sj har barn å så.

För djur måste han få träffa lillemannen våran.

För han älskar verkligen djur ser man på han,han far i våran säng å kryper å kramar om Bim,som är såå snäll mot han.

Hon fattar nog att han är flockledaren en vacker dag.

Men denna dag har ja bara velat sätta att skott i pannan på den hunden,hon har inge mer än att morra å skällt hela dagen,så nu är man såå less henne så man bara vill spy.

Men ska fixa ett antiskallhalsband åt hon denna mån,för annars så kommer man att bli tokig uppi huvudet en vacker dag.


En annan sak oxå,var i Lördags en sväng till Teg med Sara å Niklas,träffade Emma från skeå som åkte runt på cruisingen i stan.

Det var ett tag sen man träffades senast,de var väldigt trevligt faktiskt.

Fastän de bara blev en snabbis.

Men herregud va bilar det var,man höll ju på att få dåndimpen,men roligt hade vi.

Sen så åkte vi 3 å badade i Nydala mitt i natten,kallt i vattnet å blåsigt var det.

Så de är väl därför min näsa hela tiden bara rinner å rinner.

Men nu är de snart dags för sängen så nu säger ja godnatt till alla er där ute,skriver en annan dag igen.

Natti natti...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Bergman - 12 mars 2014 11:48

Oj vad länge sen jag skrev härinne sist. Men man skulle kanske lägga ner sidan. Har som aldrig tid att sitta härinne längre. Men mycket har hänt sen sist kan jag påstå. ...

Av Annica Bergman - 6 januari 2013 13:42

Nu är det nog ett år man skrev här sist mycket har hänt sen dess,det lovar jag. Vi har gått skilda vägar jag å Gustav,pappan till sonen å nu så har man en ny karl. Men det har varit vääldigt mycke bus som singel kvinna innan man skaffade ett nytt...

Av Annica Bergman - 3 november 2011 10:05

Oj kollade in på min blogg igår å upptäckte att de är ju över 1månad sen man skrev något härinne. Tänkte kasta in ett liten bloggbit om inte,eftersom att mitt huvud står på sniskan nu för tiden. Det händer inte så mycket i våra liv,som är något a...

Av Annica Bergman - 19 september 2011 22:30

Oj va ja saknar dig Sherluck,det är rent hemskt. Ska man verkligen sakna en så mycke som ja saknar dig?? Det är ju äckligt. Känns som att det bara blir mer å mer ja saknar dig för varje dag som går. Ja måste sätta mig på hästryggen snart inna...

Av Annica Bergman - 14 september 2011 13:05

Hur ska man förklara detta då? Men det känns som att ja sviker dig min underbara pålle. Min älskade Sherluck. Jag ahr funderat ett tag på att sälja westernsadeln och dressyrsadeln,å nu är det väldigt nära. Men det känns oxå som att ja sviker ...

Presentation


Våran underbara son.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna en påskrift..


Ovido - Quiz & Flashcards